مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

نمونه سند تعهد استخدام پیمانی به وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات


شناسه ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات : 14000194266

در تاریخ ذیل آقای ...... با مشخصات مرقوم دارای مدرک ...... به عنوان متعهد اصلی و آقای ....... با مشخصات مرقوم شغل .......... به عنوان ضامن حاضر گردیدند و با توجه به این که آقای ....... با مشخصات یاد شده در فوق قرار است از طرف اداره کل فناروی اطلاعات استان ....... استخدام پیمانی گردد ، لذا نامبرده ضمن عقد خارج لازم از تاریخ ......... به مدت یک سال متعهد و ملترم می شود که : 

اولا : از تاریخ صدور حکم استخدامی توسط سازمان مذکور طبق قوانین و مقررات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا واحدهای وابسته یا تابعه (مامور یا انتقال) و مشغول به کار شده و به نحو احسن و با کمال صداقت انجام وظیفه نموده ، دستورات اداری روسای خود را اجرا نماید.

ثانیاً : تا پایان مدت مذکور تقاضای انتقال از محل خدمت تعیین شده به محل دیگر ننماید و چنانچه قبل از پایان مدت ، استعفاء و یا ترک خدمت و یا در اثر تخلف احراز گردد :

الف : مبلغی معادل شش ماه آخرین حقوق و مزایای خود را به عنوان خسارت به دستگاه استخدام کننده خود بپردازد.

ب : اگر در دوران خدمت در نگهداری ، محصولات و مرسولات یا اثاثیه تحویلی قصوری نماید که موجب ورود خسارات مادی به دستگاه استخدام کننده خود گردد ، خسارات وارده را جبران نماید.

ج : چنانچه به علت اشتباه محاسبه ، اضافه بر استحقاق خود ، وجهی دریافت نماید ، آن اضافه دریافتی را به محض اعلام مسترد نماید.

آقای ...... (ضامن) با مشخصات یاد شده که اشتغال وی طبق گواهی شماره ........  اداره ........ احراز شده و ایفای کامل تعدات متعهد اصلی را تضمین نموده ، ضمن عقد خارج لازم متعهد و ملتزم می شود ظرف ده روز ار تاریخ رویت احضار دفتر حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا دیگر واحدهای وابسته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دایر بر تخلف مضمون عنه از مفاد و شرایط این سند و نتیجتاً مطالبه خسارات ناشی از عدم اجرای هر یک از تعهدات مندرج در بندهای فوق را بدون هیچ گونه عذری (در خصوص وجوه و خسارات تعیین شده) بپردازد.

بدیهی است تشخیص تخلف متعهد اصلی از ایفاء تعهدات مندرج در این سند با دستگاه استخدام کننده و یا دفتر حقوقی وزارتخانه خواهد بود و دستگاه مذکور یا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (راساً یا توسط دفتر حقوقی در صورت امتناع یا تاخیر در پرداخت) ، مجاز خواهد بود به منظور وصول کامل مطالبات خود و بدون نیاز به طرح آن در دادگاه (پس از اخطار به متعهد اصلی یا ضامن و عدم تادیه خسارات و وجوه مورد مطالبه) از طریق مراجع ذیصلاح ثبتی و صدور اجرائیه علیه هر یک از آن ها (منفرداً یا مجتمعاً) اقدام و به وصول طلب خود مبدرت نماید.مفاد این سند در نفس تعهد نافذ و معتبر می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد