مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ....

همکار پرتلاش و خستگی ناپذیر جناب صادقیان عزیز ؛

ضمن تقدیر و تشکر از تلاش وصف ناشدنی شما در اعتلای جایگاه کتابت ، صمیمانه موفقیت وبلاگ وزینتان را تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

به قطع یقین رسیدن به این سطوح در وبلاگ نویسی از نظر فاکتورهای بسیار ارزشمندی چون ترافیک  و رنکینگ الکسا ، موفقیت بزرگی است خصوصا برای وبلاگی در حوزه کتابت ، که صرفا مخاطبان خاص خود را داراست.

لذا دست یابی به این جایگاه با شرایط یاد شده و در این مدت کوتاه که مستلزم رعایت اصول وبلاگ نویسی و تگ گذاری و ثبت وب در موتورهای جستجو و استفاده بهینه از کلمات کلیدی و .... است  قابل تحسین و تمجید بوده و در این برهه از زمان که متاسفانه دوستان فعال در فضای مجازی علیرغم شعار همایش قبلی و نیز تاکید بزرگان این عرصه مبنی بر بازگشت به خانه ، با گرویدن به وایبر و واتساب و لاین و .... در کوچه پس کوچه های آن گرفتار آمده و راه خانه را گم کرده اند وجود فعالان خستگی ناپذیری چون شما مایه امید و دلگرمی است.

به امید روشن شدن چراغ تک تک وبلاگ ها و وب سایت های دفاتر اسناد رسمی این خانه های امید حوزه کتابت.ارادتمند مهدی سجادی فر - سردفتر 49 ارومیه


تکمله : این مرقومه در حقیقت مربوط به مطلبی در وبلاگ جناب آقای احسان صادقیان به نشانی http://tehran778.persianblog.ir/post/363 که موضوع آن کسب رنکینگ قابل توجه وبلاگ ایشان در موتور جستجوی بسیار معتبر الکسا و هم چنین گذشتن تعداد بازدیدکنندگان این وبلاگ از مرز یک میلیون نفر در عرض حدود 40 ماه است که موفقیت بسیار بزرگی در امر وبلاگ نویسی آن هم وبلاگ نویسی در امور خاصی چون امر کتابت محسوب می گردد که نادیده انگاشتن این توفیق بزرگ به دور از انصاف خواهد بود برای همین ، مرقومه این حقیر به همین مورد خاص معطوف بوده و این دلیل انکار سایر فضیلت و ارزش های این چهره دوست داشتنی و نام آشنای فعال فضای مجازی نیست و خوبی های احسان عزیز ما از فرط بداهت نیازی به اقامه دلیل و برهان نداشته و ندارد.

در ثانی با توجه به قاعده منطقی «اثبات شی نفی ماعدا نمی کند» مطلب حقیر به هیچ عنوان دلیلی بر انکار زحمات سایر عزیزان فعال در فضای مجازی نبوده و نخواهد بود و قصد بنده این بود که حسب وظیفه موفقیت خاص این بزرگوار را در امر وبلاگ نویسی که یکی از دلایل آن نیز داشتن دانش فنی در زمینه علوم رایانه ای و تحصیلات آکادمیک ایشان می باشد ، از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ارج نهاده باشم و الا حقیر همیشه قدردان تمام فعالان عرصه مجازی حوزه کتابت بوده و هستم و خواهم بود ....

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
جناب سجادی فر
زبانم در تشکر و قدردانی از شما قاصر است.
واقعا از محبت شما بی نهایت سپاسگزارم.
به داشتن دوستان و همکارانی چون شما افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم همچون گذشته با حمایت و پشتوانه شما عزیزان در خدمت خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی باشم.

در پناه حق

سلام و عرض ادب و احترام جناب صادقیان عزیز
کمترین کاری بود که می توانستم انجام دهم.
اگر از بزرگواری چون شما - که همه وقت و انرژی خود را صرف اعتلای جایگاه این منصب شریف می نمائید و دغدغه دار این منصب شریف هستید - تقدیر نشود پس از چه کسی باید تقدیر کرد!
از شما ممنونیم که با سعه صدر و بزرگ منشی و با تمام توان در جهت حل مشکلات فنی و حقوقی همکاران خود گام بر می دارید و این همه نیست جز از کرم و الطاف بی حد و حصر حضرتعالی ....
سرافراز و پاینده باشید ....

حسینی(30دماوند) سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 12:55 http://www.asnade30.ir

سلام جناب آقای سجادی
از آقای صادقیان بسیا سپاسگزاریم.
از شما بیشتر به خاطر اینکه اندکی از خوبی های ایشان را شاکر بودید.
سپاس از هردو عزیز

سلام بر همکار نازنین جناب حسینی عزیز
این مرقومه در حقیقت مربوط به مطلبی در وبلاگ جناب آقای احسان صادقیان به نشانی http://tehran778.persianblog.ir/post/363 که موضوع آن کسب رنکینگ قابل توجه وبلاگ ایشان در موتور جستجوی بسیار معتبر الکسا و هم چنین گذشتن تعداد بازدیدکنندگان این وبلاگ از مرز یک میلیون نفر در عرض حدود 40 ماه است که موفقیت بسیار بزرگی در امر وبلاگ نویسی آن هم وبلاگ نویسی در امور خاصی چون امر کتابت محسوب می گردد که نادیده انگاشتن این توفیق بزرگ به دور از انصاف خواهد بود برای همین ، مرقومه این حقیر به همین مورد خاص معطوف بوده و این دلیل انکار سایر فضیلت های این چهره دوست داشتنی و نام آشنای فعال فضای مجازی نیست و خوبی های احسان عزیز ما از فرط بداهت نیازی به اقامه دلیل و برهان نداشته و ندارد.
در ثانی با توجه به قاعده منطقی «اثبات شی نفی ماعدا نمی کند» مطلب حقیر به هیچ عنوان دلیلی بر انکار زحمات سایرعزیزان فعال در فضای مجازی نبوده و نخواهد بود و قصد بنده صرفا این بود که حسب وظیفه موفقیت خاص این بزرگوار را در امر وبلاگ نویسی که یکی از دلایل آن داشتن دانش فنی در زمینه علوم رایانه ای و تحصیلات آکادمیک نیز می باشد ، از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ارج نهاده باشم و الا حقیر همیشه قدردان تمام فعالان عرصه مجازی حوزه کتابت بوده و هستم و خواهم بود ....
با تشکر از دوست خوب و همکار گرانسنگ جناب حسینی

نیکزاد یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:07 http://mehdinikzad.persisnblog.ir

باسلام.وبلاگ آقای صادقیان در ردیف اولین وبلاگ های و سایتهای تخصصی در زمینه کار دفاتر اسناد رسمی کشوراست .در سخت ترین شرایط کار ،بهترین آموزشها توسط ایشان ارائه شده و بروز ترین اخبار منتشر گردیده و بانکی کامل و جامع برای جامعه دفاتر کسور بوده و هست.اقای صادقیان بر ای بنده که سرمشق و الگویی نمونه بوده و هستند.
از خدا برای ایشان و خانواده و برادر گرامیشان سلامتی و آرامش خاطر خواهانم.
آقای سجادی فر عزیز خداقوت

درود بر تلاش گر عرصه مجازی جناب نیکزاد عزیز و سپاس از قدرشناسی شما.
به نظر حقیر تلاش این عزیزان را باید ارج نهاد و یاداشتی در خصوص خدمات جناب صادقیان کمترین کاری بود که می توانستم انجام دهم.
با تشکر از بذل توجه حضرتعالی و با آرزوی توفیق روزن افزون برای شما همکار فرهیخته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد