مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

اطلاعیه شماره یک کمیته اجرایی - آغاز ثبت نام همایش دوازدهم ارومیه

اطلاعیه شماره یک کمیته اجرایی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی کشور

نظر به اینکه شهر ارومیه همزمان با مبعث رسول گرامی , بعنوان میزبان دوازدهمین همایش جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی کشور تعیین گردیده است، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات،  همراهی و مساعدت میزبانان مهمان نواز ارومیه بخصوص جنابان فتح اللهی و شکوهی بعنوان نمایندگان کمیته اجرایی با بررسی و بازدید هتل های متعدد و مذاکرات لازم، هتل مروارید ارومیه را مناسب ترین گزینه با معیارهای کمیته اجرایی تشخیص و انعقاد قرارداد و گارانتی هتل از تاریخ سه شنبه ۵ اردیبهشت تا ظهر جمعه ۸ اردیبهشت انجام  گردید.
از آنجا که با توجه به تعطیلات نوروزی  فرصت برای تدارک یک همایش باشکوه و بیاد ماندنی، کوتاه و زحمت کمیته اجرایی و میزبانان مضاعف میگردد ، لذا از یاران همیشگی استدعا دارد در اسرع وقت و حداکثر تا پایان فروردین ماه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام با دقت و فوریت اقدام و هزینه کارشناسی شده را بحساب واریز نمایند تا میزبانان بتوانند با توجه به اطلاعات دریافتی نسبت به سایر امور مربوطه اقدام نمایند.
شرایط و نحوه ثبت نام:
الف) با توجه به شرایط موجود و توافقات انجام شده هرنفر از همکاران عزیز میتواند حداکثر باتفاق سه نفر اعضای خانواده نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام نماید.
ب) مدت اقامت ۳ شب و ۴ روز از تاریخ ۵ لغایت ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ می باشد..
پ) هزینه پکیج کامل اقامت و برنامه های همایش برای هرنفر اعم از اصلی و همراه  مبلغ چهارصد و پنجاه هزار تومان محاسبه گردیده است.
ت ) هزینه همکاران شرکت کننده در همایش که برای خواب از هتل استفاده نمی نمایند هر نفر سیصد و بیست هزار تومان محاسبه گردیده است .
تذکر: مبالغ فوق قبل از اقدام به ثبت‌نام به حساب جامعه مجازی  شماره کارت : 6104337731657993 و یا شماره حساب : 5962014464 بانک ملت بنام فرهنگ اخوان هزاوه واریز و شماره پیگیری و تاریخ آن را الزاما در فرم ثبت نام درج نمایند.
ث ) همکارانی که به تنهایی قصد شرکت در همایش را دارند میتوانند هنگام تکمیل فرم ثبت‌نام، نام هم اطاقی های خود را پیشنهاد نمایند.
ج ) هتل از صبح روز سه‌شنبه  مورخ ۵ اردیبهشت آماده پذیرش همکاران گرامی می باشد.
چ )  با توجه به اینکه هتل از روز سه شنبه پنجم اردیبهشت تا ظهر روز جمعه در اختیار میباشد عزیزانی که قصد اقامت بیشتر را دارند همزمان با تکمیل فرم ثبت‌نام روزهای مورد نظر را مشخص و سپس هزینه اقامت اضافه به ازای هر شب نود هزار تومان علاوه بر هزینه همایش را به حساب واریز نمایند تا هماهنگی لازم با هتل جهت رزرو بعمل آید .

تذکر: همکاران گرامی، لطفاً برنامه ورود به هتل را در ساعت متعارف تنظیم فرمایید تا در ارائه خدمات هتل با مشکلی مواجه نشوید .
۱) در برنامه همایش یک روز جهت تجلیل از شهید خادمی  پیشکسوت جامعه مجازی و حضور در مهاباد پیش بینی شده است.

۲) با توجه به هوای لطیف اردیبهشت و مجاورت هتل با رودخانه و پارک خطی به طول بیش از ۳ کیلومتر از همکاران عزیز درخواست می گردد، پوشاک ورزشی همراه داشته باشند.
۳) هزینه شرکت در همایش همکاران ارومیه متعاقباً محاسبه و اعلام خواهد شد.
(کمیته اجرایی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی کشور)
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد