مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

فرم تعهد کارمندی دانشجویان دوره دکتری جهت استفاده از فرصت مطالعاتی

 
اینجانب ....... با مشخصات مرقوم که با استفاده از مزایای ارزی و ریالی اعطایی برای فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی در رشته .......... مقطع .......  عازم کشور ....... به مدت ........ ماه از تاریخ ........ می باشم و از مزایای ارزی و ریالی فرصت مطالعاتی در خارج/داخل کشور طبق ضوابط و دستورالعمل های مربوطه استفاده خواهم نمود. به موجب این سند متعهد می گردم که تمام تعهدات مندرج در این سند را به طور کامل و مطلوب به انجام برسانم و در مقام تضمین اجرای مفاد و نیز حسن انجام تعهدات ذیل ، با لحاظ کردن تمام شرایط و مندرجات این سند مبلغ ............... به عنوان حداقل تضمین می سپارم. ذکر این مبلغ صرفاً به جهت رعایت مقرارت ثبتی و انتظامی بوده و مانع از آن نخواهد بود که خسارات و هزینه های اضافه بر این مبلغ، حسب توافق طرفین که ضمن همین سند انجام شده و بنا به تکلیف مندرج در ماده 34 قانون تنظیم بخشی از مقررات 83 مالی دولت مصوب سال 1380 و تبصره آن و بخشنامه شماره 134/31047 مورخ 1382/11/11 از طریق صدور اجرائیه از جانب دفترخانه و یا مراجع قضایی استیفا گردد. ضمن عقد خارج لازم ملتزم می گردم:
1. طبق ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان امور دانشجویان) و با توجه به قانون اعزام دانشجو به  خارج از کشور  خارج از کشور و آیین نامه ها و سایر مقررات مربوطه در قبال اعطای مزایا و تسهیلات موضوع (شیوه نامه اجرایی فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت در داخل و خارج کشور و شرکت در کنفرانس های علمی) در محل و مدت تعیین شده در این سند صرفاً به امر تحقیقات علمی اشتغال داشته و کلیه دستورات و مقررات مربوط را رعایت نمایم.
2. هیچ گونه اقدامی که خلاف شئون دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر مقررات جاری کشور باشد بعمل نیاورم و بدون اجازه کتبی و قبلی، محل تحقیق خود را بدون کسب موافقت از اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور تغییر ندهم و دوره تحقیقاتی را که برای آن اعزام شده ام در محل تعیین شده و ظرف مدت مصوب، برابر مقررات با موفقیت بگذرانم
3. بعد از اتمام دوره و زمان تعیین شده و مراجعت به کشور در اولین فرصت اداری به اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور مراجعه و علاوه بر ارائه گزارش تحقیقات خود، نسبت به تسویه حساب بر حسب مستندات اقدام نمایم و این شرط را می پذیرم که تحویل مدرک فارغ التحصیلی دکتری فقط پس از تسویه حساب کامل با اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج امکان پذیر است.
4. به موجب این سند، سازمان امور دانشجویان را وکیل قانونی خود در زمان حیات و وصی خود در صورت وفات و نیز مرجع انحصاری برای تشخیص ایفاء یا عدم ایفاء تعهدات قانونی و قراردادی می دانم. تشخیص این سازمان در مورد میزان خسارات ناشی از عدم مراجعت به کشور یا تخلف از مفاد تعهدات موضوع این سند و چگونگی جبران آن بر اینجانب حجت است و سازمان می تواند به اختیار خود از هرگونه اقدام حقوقی- قضایی مقتضی برای وصول مطالبات خود و یا از طریق صدور اجرائیه از محل وثیقه اخذ شده استفاده نماید و علاوه بر مطالبه و دریافت معادل ریالی ارزهای
پرداختی به بالاترین قیمت روز پرداخت، برای مطالبه و دریافت 5 برابر معادل ریالی ارزهای پرداختی به بالاترین قیمت روز پرداخت به عنوان خسارت عدم انجام تعهد با احتساب کلیه هزینه های قضایی و اجرایی و نیز خسارت تاخیر تأدیه وجوه ریالی از تاریخ دریافت تا تاریخ پرداخت و کلیه خسارات دیگر به تشخیص سازمان اقدام نماید.
5. به محض پایان یافتن مدت تعیین شده به کشور/دانشگاه/پژوهشگاه مراجعت نمایم و علاوه بر اجرای تعهدات مربوط به آموزش رایگان و سایر تعهداتی که حسب مورد بر طبق قوانین، مقررات و قراردادها در صورت استفاده از مزایای دیگر بر ذمه اینجانب قرار گرفته است .بر اساس ماده 11 قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور مصوب 1364/2/5 مجلس شورای اسلامی و آیین نامه های اجرایی و سایر مقررات مربوط حداقل 2 برابر مدتی را که در خارج از کشور با استفاده از مزایای ارزی و ریالی به تحقیق اشتغال داشته ام در دانشگاه مربوطه خدمت نمایم و چنانچه از انجام خدمت مورد تعهد استنکاف نموده و یا پس از شروع به کار به هر علتی از موسسه محل خدمت خود اخراج شوم و به طور کلی چنانچه برخلاف هر یک از تعهدات یاد شده عمل نمایم و یا حداکثر ظرف مدت یک سال ا ز تاریخ شروع دوره تحقیقات (طبق حکم فرصت مطالعاتی) به کشور مراجعت ننمایم و تعهدات خود را انجام ندهم و یا معلوم شود کمتر از 180 روز در کشور محل تحقیق اقامت داشته ام سازمان مذکور حق دارد به شرح بند 4 این سند تعهد علیه اینجانب اقدام نماید.
6. نشانی اقامتگاه این جانب، نشانی مندرج در این سند می باشد و تمام ابلاغ های ارسالی به این محل به منزله ابلاغ قانونی به اینجانب بوده و چنانچه نشانی خود را تغییر دهم فوراً مراتب را به دفترخانه تنظیم کننده سند، دانشگاه محل خدمت و همچنین به اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج اطلاع خواهم داد در غیراین صورت کلیه ابلاغ ها و اخطاریه ها به محل تعیین شده در این سند ابلاغ قطعی و غیر قابل اعتراض از سوی اینجانب می باشد.همچنین مطابق ضوابط و مقررات و در راستای تضمین حسن اجرای تعهدات فوق الذکر:
اینجانبان 1- ..........  2- ............  با مشخصات مرقوم
7. با اطلاع کامل از مفاد و لوازم حقوقی تعهدات یاد شده ضمن عقد خارج لازم متعهد می گردیم که آقای رضا عبدی بهنق تمام تعهدات فوق را به طور کامل و مطلوب به انجام خواهد رسانید و حسن انجام تعهدات فوق را در قبال مبلغ فوق الذکر تضمین می نماییم و اذعان داریم که ذکر این مبلغ صرفاً به جهت رعایت مقررات ثبتی و انتظامی بوده و مانع از آن نخواهد بود که خسارات و هزینه های اضافه بر این مبلغ، حسب توافق طرفین که ضمن همین سند انجام شده و بنا به تکلیف مندرج در ماده 34 قانون تنظیم بخشی از مقررا ت مالی دولت مصوب سال 1380 و تبصره آن و بخشنامه شماره 134/31047 مورخ 82/11/11 از طریق صدور اجرائیه از جانب دفترخانه و یا مراجع قضایی استیفا گردد. تخلف از مفاد  هر یک از تعهدات فوق الذکر به معنی نقض تعهد شخصی اینجانبان است و در این صورت سازمان امور دانشجویان حق دارد وفق بند 4 این سند، علاوه بر مطالبه و دریافت معادل ریالی ارزهای دریافتی به بالاترین قیمت روز پرداخت، برای مطالبه و دریافت 5 برابر معادل ریالی ارزهای پرداختی به بالاترین قیمت روز پرداخت به عنوان خسارت عدم انجام تعهد با احتساب کلیه هزینه های قضایی و اجرایی و نیز خسارت تاخیر تأدیه وجوه ریالی از تاریخ دریافت تا تاریخ پرداخت و کلیه خسارات دیگر به تشخیص سازمان اقدام نماید و بموجب عقد خارج لازم سازمان امور دانشجویان را وکیل خود در زمان حیات و وصی خود در زمان ممات قرار دادیم تا نسبت به احراز و اثبات تخلف از هر یک از موارد فوق و تعیین میزان ارزهای پرداختی و سایر مطالبات و خسارات و هزینه از طرف اینجانب با خود توافق و مصالحه نماید و در صورت انجام توافق و مصالحه مذکور هیچ ضرورتی جهت مراجعه به مقام قضایی یا مرجع دیگر جهت تعیین این موارد وجود نخواهد داشت و تعیین و تشخیص سازمان مذکور در این خصوص قطعی و غیر قابل اعتراض است.

نظرات 3 + ارسال نظر
سند رسمی(دفترخانه214کرج) یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:46 http://sanadeRasmi.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همکار گرامی
در جهت تعامل بیشتر سردفتران با یکدیگر و راحتی کار ، برنامه ای طراحی کرده ایم به نام "اطلاعات دفاتر اسناد رسمی ".
که هر چند ساده است و ورژن 1.0 آن فقط اطلاعات و لیست دفاتر استان البرز را در خود دارد ، اما با حمایت ، پیشنهادات و نظرات شما امیدواریم بتوانیم ورژن های بعدی آن را با اطلاعات دفاتر¬اسناد دیگر استان ها ارائه کنیم.
این نسخه نیازی به نصب نداشته و شما بعد از دانلود فایل کم حجم(zip)می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.
برای دانلود این برنامه به لینک زیر بروید:
http://www.sanaderasmi.ir/post/47
منتظر نظرات شما هستیم؛ادمین وبسایت سند رسمی (دفتر214کرج)

سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما و تلاشتان در جهت اعتلای امر کتابت.

اسداله ارحام چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 13:24

سلام جناب سجادی فر
خوب هستی؟
چرا کم پیدا شدی
نکنه قهری با فضای مجازی

سلام بر دوست و همکار دوست داشتنی ام جناب ارحام عزیز.
با فضای مجازی که قهر نیستم.
ولی راستش را بخواهید دل و دماغی برای نوشتن باقی نمانده.
همانطور که برای خیلی ها انگیزه ای باقی نمانده.
انشالله فرصتی باشد تا از نزدیک با هم درد دل کنیم چرا که با یک کامنت و ... نمی شود گفتنی ها را گفت انشالله که خداوند این توفیق را نصیب این حقیر گرداند.
خیلی هم ممنون و سپاسگزارم که جوبای حال بنده هستید.
موفق و سربلند باشید.

سوگند آقامحمدی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 12:08

با سلام

اینجانب در حال تنظیم این سند برای فرصت مطالعاتی می باشم و با ارقام متفاوتی مواجه شدم می توانید هزینه دفترخانه را برای تنظیم این سند بفرمایید
با تشکر

با سلام
از حق الثبت معاف و نسبت به مبلغ مندرج در سند مشمول حق التحریر خواهد بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد