مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

متن قرارداد مشارکت مدنی بانک ملی


متن قرارداد مشارکت مدنی ساختمان انفرادی

(احداث بنا در ملک متعلق به شریک در قبال رهن غیر منقول)

از محل طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی


بمنظور انجام معامله مشارکت مدنی بین امضاء کنندگان ذیل :

آقای ....... با مشخصات فوق الذکر که در این قرارداد » شریک / شرکا « نامیده می شود / می شوند.

و آقای .......... که ذیلا » راهن « نامیده می شود از یکطرف و بانک ملی ایران به شماره شناسه  10861677542 شعبه ..... مقیم ............. که در این قرارداد " بانک " نامیده میشود از طرف دیگر، این قرارداد به تاریخ  (تاریخ به عدد و حروف) و در اجرای طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی منعقد و طرفین ملزم به انجام مفاد آن گردیدند.
ماده 1) منظور از مشارکت مدنی موضوع این قرارداد سرمایه گذاری بمنظور احداث / تکمیل ساختمان در ملک پلاک ثبتی - در بخش ....... ...... متعلق به شریک / شرکا طبق نقشه و پروانه ساختمانی شماره ...... مورخ ........ صادره از .......... که تصویر آن پیوست و جزء لاینفک این قرارداد می باشد و شریک / شرکا به موجب این قرارداد حق هرگونه نقل و انتقال نسبت به عین یا منافع ملک مزبور را به هر صورت اعم از قطعی و رهنی وشرطی و صلح حقوق و اقرارو وکالت و وصایت بدون اجازه بانک از خود سلب واسقاط نمود/ نمودند .  

 

ماده 2) سهم الشرکه بانک در مشارکت موضوع این قرارداد مبلغ ............ریال (مبلغ به حروف) می باشد و بانک با موافقت شریک / شرکا به نسبت ..... درصد در موضوع مشارکت شریک گردید. نسبت مشارکت شریک / شرکا در موضوع مشارکت ...... درصد می باشد. از سهم الشرکه بانک با امضاء این قرارداد بدواً مبلغی برابر اعلام نظر کارشناسان ناظر بنیاد مسکن به حساب مشترک مشارکت مدنی شماره - فی مابین طرفین معامله منظور شد و ضمن اجرای مشارکت بانک به تدریج بقیه سهم الشرکه خود را به حساب مذکور واریز خواهد نمود. تشخیص زمان منظور نمودن بقیه سهم الشرکه بانک به حساب مشترک مشارکت مدنی مزبور با بانک است.

 ماده 3) نظر به اینکه شریک / شرکاء با امضای این قرارداد متعهد و ملتزم شد / شدند که سرمایه مشارکت را در امر مشارکت مدنی موضوع این قرارداد هزینه نماید / نمایند و بر آن اساس بانک بنا بر تقاضای ایشان به مشارکت با شریک / شرکاء مبادرت نمود . لذا چنانچه خلاف امر فوق برای بانک مکشوف و محرز شود و یا آنکه شریک / شرکاء سرمایه مشارکت را در غیر موارد اعلام شده در این قرارداد مورد استفاده قرار دهد / دهند . تخلف از مفاد قرارداد محسوب و موجب حال شدن کلیه مطالبات بانک موضوع این قرارداد می شود و در آن صورت بانک حق و اختیار دارد معامله را فسخ و به استناد این قرارداد نسبت به مطالبه و وصول مطالبات خود و مابه التفاوت سود مورد انتظار بانک در بخش اقتصادی مذکور با نرخ سود مورد انتظار بانک در بخش اقتصادی خارج از فعالیت بانک تعیین شده در این ماده طبق تعرفه مصوب شورای پول و اعتبار به عنوان خسارت اقدام نماید و در هر صورت تشخیص و محاسبه میزان خسارت ناشی از تخلف شریک / شرکاء طبق مفاد این ماده با بانک است.
ماده 4) شریک / شرکاء متعهد گردید / گردیدند تمام سرمایه مشارکت را منحصرا در امر احداث / تکمیل ساختمان موضوع ماده (1) مورد استفاده قرار دهد/ دهند و چنانچه ضمن مدت مشارکت موضوع این قرارداد افزایش سرمایه مشارکت پیشنهاد شود افزایش آن منوط به تشخیص و تصویب و موافقت بانک خواهد بود.
ماده 5) برداشت از حساب مشترک مشارکت مدنی با تقاضای شریک / شرکاء و موافقت و امضای متفق شریک / شرکاء و نماینده مجاز بانک صورت خواهد گرفت. موافقت بانک بغیر از اولین پرداخت با احراز هزینه شدن مبالغ پرداخت شده قبلی بعمل می آید .
 ماده 6) شریک / شرکاء قبول نمود / نمودند که کلیه عملیات و اقدامات مربوط به موارد مشارکت را از تاریخ امضاء قرارداد در مدت 24 ماه راسا انجام دهد / دهند و بانک در این مورد هیچگونه مسئولیتی ندارد. اخذ هرگونه مفاصاحساب و گواهی پایان کار ساختمانی و سایر مجوزهای ضروری بعهده شریک شرکاء می باشد.
ماده 7) چنانچه عملیات احداث / تکمیل ساختمان مورد مشارکت تا پایان مدت مقرر در ماده (6) این قرارداد به اتمام نرسد یا در جریان اجرای کار خسارتی متوجه موضوع مشارکت شود بانک حق و اختیار دارد معامله مشارکت را فسخ و نسبت به مطالبه و وصول سهم خود از کل عرصه و اعیانی احداثی و خسارات وارده به خود به شرح این قرارداد از شریک / شرکاء اقدام نماید .
ماده 8) در صورتی که بانک به هر علت و دلیلی که صلاح بداند و یا به علت تخلف شریک / شرکاء قرارداد مشارکت را فسخ نماید و یا شریک / شرکاء در پایان مدت قرارداد از خرید سهم الشرکه بانک در ساختمان مزبور حداقل براساس قیمت تمام شده، سود بانک و هزینه های متعلقه امتناع کند/ کنند، با اعلان بانک مبنی بر فسخ قرارداد ناشی از تخلف شریک / شرکاء از تاریخ سررسید یا فسخ قرارداد تا تاریخ تسویه کامل بدهی مبلغی بر ذمه شریک / شرکاء تعلق خواهد گرفت. از این رو شریک / شرکاء به علت اشتغال ذمه خود متعهد است / هستند علاوه بر پرداخت بهای سهم الشرکه بانک اعم از اصل و سود که تأدیه نشده نسبت به مبالغ تأدیه نشده به ازای هر سه هزار ریال 1/98 ریال در روز به بانک پرداخت نماید / نمایند (مطالبه خسارت ملازمه ای با فسخ قرارداد ندارد) اخذ مبالغ مندرج در این ماده مانع اقدامات قانونی بانک و صدور اجرائیه و وصول بقیه مطالبات بانک نخواهد شد، توافق شد که وجوه دریافتی یا وصولی، بین سه جزء أصل تسهیلات (سهم الشرکه بانک)، سود مورد انتظار ( فواید مترتب براصل) و خسارت تاخیر تادیه تسهیم بالنسبه گردد. همچنین شریک ضمن عقد خارج لازم و بطور غیر قابل برگشت به بانک حق و اختیار داد تا در صورت انقضای قرارداد و عدم ایفای تعهدات از طرف وی، بانک مطالبات خود اعم از اصل و سود و خسارت تاخیر تادیه و غیره را به شرح این ماده، مطالبه و وصول نماید.
تبصره 1 : طرفین با امضای این قرارداد و ضمن عقد خارج لازم دیگری، توافق نمودند در صورتیکه بنابر تشخیص بانک، معامله موضوع این قرارداد محقق نگردد، میزان خسارت موضوع این ماده بر اساس سود مورد انتظار بانک به علاوه 6% نسبت به اصل تسهیلات محاسبه و از طرف بانک قابل مطالبه و دریافت خواهد بود.
تبصره 2 : نرخ خسارت مندرج در این ماده در مواردی که شریک / شرکاء به لحاظ ارائه اطلاعات نادرست، مدارک گمراه کننده، توسل به روشهای غیر متعارف و یا هر گونه اقدام دیگری که مؤید دریافت من غیر حق تسهیلات باشد، جاری و ساری است و مبنای محاسبه خسارت، تاریخ عقد قرارداد می باشد. بدیهی است بانک حق و اختیار دارد خسارت ناشی از تخلف شریک / شرکاء را تا روز وصول طلب محاسبه و دریافت نماید.
ماده 9) هرگاه هزینه ساختمان موضوع مشارکت مدنی بیش از مبالغ پیش بینی شده باشد شریک / شرکاء متعهد است / هستند بقیه آن را راسا و از اموال خود تامین و پرداخت نماید/ نمایند. شریک / شرکاء کلیه وجوهی را که به شرح این ماده از اموال خود می پردازد / می پردازند به نسبت سهم الشرکه بانک در قبال دریافت مبلغ یک هزار ریال به بانک صلح نمود / نمودند.
ماده 10) شریک / شرکاء به موجب این قرارداد تعهد نمود / نمودند که پس از احداث / تکمیل مورد مشارکت سهم الشرکه بانک از مورد مشارکت را حداقل براساس قیمت تمام شده و سود بانک و خسارت متعلقه نقدا خریداری نماید / نمایند و یا در صورت موافقت بانک بها قسمتی یا تمام سهم الشرکه بانک را طبق ضوابط معاملات فروش اقساطی بانک به اقساط به بانک پرداخت نماید/ نمایند.
تبصره: ضمنا دولت قسمتی از یارانه سود مورد انتظار این قرارداد را تعهد نمود که ترتیب واریز آن براساس مصوبه هیئت وزیران داده خواهدشد.
ماده 11) شریک / شرکا ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) به بانک وکالت داد / دادند تا بانک سهم الشرکه شریک / شرکا از موضوع مشارکت ماده (1) را بقیمتی که کارشناس رسمی دادگستری تعیین می نماید به فروش برساند و ثمن سهم الشرکه را به شریک / شرکاء پراخت نماید .
ماده 12) شریک / شرکاء ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) به بانک حق و اختیار و وکالت داد/ دادند تا در صورتیکه بانک ضروری تشخیص دهد و همچنین در صورت تعلل و امتناع شریک / شرکاء از ادامه عملیات ساختمانی و تکمیل ساختمان مورد مشارکت راسا یا بوسیله شخص / اشخاص ثالث به احداث / تکمیل ساختمان موضوع مشارکت مبادرت نموده و به همین منظور از وجوه موجود در حساب مشارکت مدنی موضوع ماده (2) این قرارداد نیز برداشت نماید. چنانچه موجودی حساب مشترک مشارکت مدنی مزبور تکافوی هزینه های لازم برای تکمیل ساختمان موضوع مشارکت را ننماید بانک حق دارد با تامین و پرداخت مابقی هزینه های لازم وجوه پرداختی را که بشرح این قرارداد بعهده شریک / شرکا است و خسارات وارده به خود به تشخیص و اظهار بانک را از شریک / شرکا مطالبه و وصول نماید. تبصره: در اجرای موضوع این ماده شریک / شرکا متعهد و ملتزم گردید/ گردیدند حداکثر ظرف ده روز از اعلام با اخطار کتبی بانک نسبت به رفع تصرف و تحویل ملک موضوع مشارکت و متعلقات و ملحقات آن (منجمله مصالح ساختمانی) اعم از منصوب و غیر منصوب به بانک اقدام نماید / نمایند در غیر اینصورت بانک می تواند برای رفع تصرف و خلع ید شریک / شرکاء از طریق مراجع قانونی و ذیصلاح اقدام نموده و چنانچه از این حیث هرگونه خسارات و زیانی متوجه بانک شود بانک حق و اختیار دارد خسارات و زیان وارده به خود را از شریک / شرکا مطالبه و استیفا نماید .
ماده 13) شریک / شرکا ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) متعهد گردید / گردیدند در صورتیکه به هر علت از فروش ساختمان موضوع مشارکت سهم الشرکه بانک وصول نشود و از این جهت خسارت و زیانی متوجه بانک گردد معادل خسارت و زیان بانک از أموال خود مجانأ به بانک تملیک نماید / نمایند و بانک حق دارد خسارت وارده را از شریک /شرکا مطالبه و وصول نماید .
ماده 14) شریک / شرکا بدون اجازه و موافقت بانک حق واگذاری سهم الشرکه خود را از عرصه و ساختمان احداثی مورد مشارکت به اشخاص دیگر ندارد / ندارند همچنین حق هرگونه نقل و انتقال نسبت به منافع سهم الشرکه خود را به هر صورت اعم از وکالت و وصایت و اجاره و حق تقسیم اموال مشارکت تا تصفیه حساب مشارکت را ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) از خود سلب و اسقاط نمود / نمودند.
تبصره: چون معامله مشارکت موضوع این قرارداد با توجه به اینکه شریک / شرکا به موجب این قرارداد اقرار دارند که در هنگام انعقاد این قرارداد ایشان و همسر و فرد / افراد تکفل شریک / شرکاء فاقد منزل مسکونی است / هستند با نامبرده / نامبردگان بعمل آمده در صورتی که خلاف اقرار شریک / شرکاء بر بانک مکشوف گردد، بانک حق فسخ مشارکت و وصول سهم الشرکه خود را از اعیانی احداثی و خسارت متعلقه را از شریک / شرکاء دارد.
ماده 15) شریک  / شرکا ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) به بانک حق و اختیار و وکالت داد / دادند تا در صورتیکه به هر علت مشارکت فسخ یا منفسخ شود بانک به نسبت سهم خود از عرصه و اعیانی احداثی از موجودی حساب مشترک مشارکت مدنی موضوع قرارداد برداشت نماید.
ماده 16) شریک / شرکاء / راهن بمنظور توثیق و تامین تعهدات خود شریک / شرکا به شرح این قرارداد مال / اموال مشروح ذیل را در رهن بانک قرارداد و به بانک حق و اختیار داد دادند که بانک حقوق و مطالبات خود در مشارکت موضوع این قرارداد را طبق مندرجات این قرارداد از طریق اجرای ثبت و یا سایر مراجع ذیصلاح از مورد رهن استیفاء و وصول نماید و مادامیکه این قرارداد فسخ نشده است راهن حق هیچگونه نقل و انتقال نسبت به عین یا منافع مورد رهن را بهر صورت اعم از قطعی و رهنی و شرطی و اجاره و صلح حقوق و اقرار و وکالت و وصایت نخواهد داشت مورد رهن تحویل بانک گردیده و مجدداً بصورت امانت به تصرف مالک آن داده شد. (مشخصات کامل ملک) ، بانضمام اشتراک برق پرونده شماره - و انشعاب آب پرونده شماره - تلفن - و گاز به شماره پرونده مربوطه.
ماده 17) شریک / شرکا متعهد گردید / گردیدند مورد / موارد رهن مندرج در ماده (18) را در مقابل خطراتی که از طرف بانک تعیین می شود نزد بیمه گر مورد قبول بانک و بنام و بنفع بانک و بهر مبلغ و مدتی که بانک بخواهد بیمه نموده و بیمه نامه را همزمان با تاریخ امضاء این قرارداد به بانک تسلیم نماید / نمایند. همچنین نامبرده / نامبردگان متعهد است / هستند نسبت به تجدید بیمه نامه راس انقضاء سررسید بیمه نامه بصورتی اقدام نماید / نمایند که مورد / موارد رهن در طول مدت رهن از پوشش بیمه خارج نشود و بیمه نامه جدید را حداکثر ظرف دو روز از انقضای مدت بیمه نامه قبلی به بانک تسلیم نماید / نمایند در غیر اینصورت بانک حق دارد مورد / موارد رهن را به هزینه شریک / شرکا معادل یکصد و سی درصد مانده سهم الشرکه بانک و تعهدات شریک / شرکاء بیمه نماید و شریک / شرکا متعهد به پرداخت هزینه بیمه می باشد می باشند و مکلف است / هستند به محض مطالبه بانک، آن را بپردازد / بپردازند و در صورت عدم پرداخت ، بانک می تواند مبلغ مزبور را جزء مطالبات خود از شریک / شرکا منظور نماید. اقدام بیمه از طرف بانک اختیاری است و هیچگونه تعهد و مسئولیتی از این لحاظ در برابر شریک / شرکا بعهده بانک نیست، در صورت بروز خطر یا خطراتی که مورد رهن در مقابل آن و بشرح فوق به نفع بانک بیمه شده، خسارت دریافتنی توسط بانک از بیمه گر وصول خواهد شد و نسبت به میزان خسارت دریافتنی که مورد توافق بین بانک و بیمه گر قرار گیرد شریک / شرکا حق هر گونه ایراد و اعتراض را از خود سلب و اسقاط نمود / نمودند.
ماده 18) شریک / شرکا / راهن بدینوسیله تعهد نمود / نمودند که از اقداماتی که باعث کاهش بهای مورد / موارد رهن شود خودداری نماید / نمایند و بانک حق دارد هر موقع که لازم بداند مورد رهن را بوسیله ارزیاب خود ارزیابی نماید.
ماده 19) هرگونه عرصه و اعیانی و تاسیسات و ابنیه و مستحدثات که به مورد / موارد رهن اضافه و الحاق شود اعم از متصل و منفصل و نیز امتیازات تلفن ، آب ، برق و گاز من حیث المجموع جزء مورد / موارد رهن است و مانع اجرای ماده 34 اصلاحی قانون ثبت نخواهد بود و نیز تمامی مورد / موارد رهن تا واریز و تصفیه کل مطالبات بانک به استناد این قرارداد در رهن بانک باقی است. چنانچه قبل از فسخ این قرارداد شهرداری یا هر سازمان و موسسه دیگری بخواهد به استناد مقررات و قوانین مربوط برای احداث یا توسعه خیابان ، کوچه ، معبر یا جاده با طرح مربوطه قرار دهد و یا آن را به هر عنوان تملک نماید بانک ضمن عقد صلح موضوع این قرارداد وکیل شریک / شرکا و راهن است تا از طرف شریک / شرکا و راهن آن قسمت را به بهایی که با شهرداری یا سازمان یا مجری طرح ذیربط توافق می نماید به مرجع مربوط واگذار نماید و عندالاقتضاء مصالح ساختمانی آن قسمت را بهر شخص و بهر قیمت و بهر ترتیب که بخواهد به فروش برساند و بها و عایدی موضوع این ماده را بابت قسمتی از مطالبات خود بشرح این قرارداد محسوب دارد و نیز در انجام کلیه تشریفات واگذاری مورد / موارد رهن به شهرداری یا سازمان یا مجری طرح مربوطه و فروش مصالح ساختمانی اعم از امضای اسناد و دفاتر و سایر امور مربوط دارای اختیار تام و نامحدود است و از هر جهت قائم مقام شریک / شرکا و راهن است و شریک / شرکا و راهن متعهد گردید / گردیدند ظرف مدت 2 روز پس از اخطار کتبی بانک سند / اسناد مالکیت مربوط به مورد / موارد رهن را به بانک تسلیم نماید/ نمایند.
ماده 20) در صورتیکه شریک / شرکا / راهن برخلاف هریک از موارد این قرارداد رفتار نماید / نمایند یا از انجام تعهدات خود بشرح این قرارداد خودداری نماید / نمایند بانک علاوه بر حق فسخ معامله موضوع این قرارداد حق دارد به شرح این قرارداد مطالبات و سهم خود از اعیانی احداثی را از طریق اجرای ثبت استیفاء نماید.
ماده 21) شریک / شرکاء ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) حق فسخ قرارداد را در هر مرحله و نسبت به هر موردی از خود سلب و اسقاط نمود / نمودند و کلیه شرایط و مندرجات این قرارداد را ضمن عقد صلح مزبور قبول و تایید نمود / نمودند.
ماده 22) شریک / شرکا ضمن عقد صلح مندرج در ماده (9) شرایط عمومی حساب سپرده قرض الحسنه جاری بانک را که جزء لاینفک این قرارداد است قبول و امضاء نمود / نمودند و ضمن عقد مزبور بانک ملی ایران را وکیل خود نمود/ نمودند و بنابراین به بانک حق و اختیار داد / دادند که بانک مطالبات خود ناشی از اسناد و مدارک و قراردادهای فی مابین موضوع این قرارداد و هر نوع مطالبات خود ناشی از اسناد و مدارک و قراردادهای فی مابین موضوع این قرارداد و هر نوع مطالبات خود را از موجودی حسابها و سپرده های متعلق به شریک / شرکا نزد خود و هر یک از شعب و واحدهای بانک ملی ایران و سایر بانکهای کشور تامین و برداشت نماید.
ماده 23) هزینه های ثبت این قرارداد و هزینه های وصول مطالبات بانک از هر جهت و بابت (دستمزد کارشناسان ، حق الوکاله وکیل و نماینده قضائی در تمام مراجع و مراحل طبق آئین نامه تعرفه حق الوکاله و هزینه سفر وکلای دادگستری و اصلاحیه های بعدی آن ، هزینه های دادرسی و اجرایی و غیره ) کلا بعهده شریک / شرکا است و شریک / شرکا هرگونه اقدامات اجرایی بانک از طریق اجرای ثبت و صدور اجراییه و با مراجعه به مراجع دیگر را تا وصول مطالبات بانک از هر جهت قبول نمود / نمودند.
ماده 24) شریک / شرکا بدینوسیله متعهد شد / شدند که از هر گونه اقدامی که مغایر مقررات شهرداری و یا سایر مراجع ذیربط است و در صورت انجام استیفای مطالبات بانک را از مورد / موارد رهن با اشکال مواجه می نماید ، خودداری کند/کنند ، در غیر اینصورت بانک ضمن عقد صلح موضوع این قرارداد وکیل شریک / شرکا و راهن است تا از طرف شریک / شرکا و راهن نسبت به تادیه جرائم مورد، مطالبه اقدام نماید و هر گونه پرداختی در این رابطه بعمل آید ، مورد قبول شریک / شرکا و راهن می باشد و بدینوسیله حق هرگونه اعتراض و ایراد را از خود سلب و اسقاط نمود / نمودند.
ماده 25) در راستای اجرای ماده 1 آئین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی مصوب 1383/9/1 هیأت وزیران و بند "ه" ماده 2 و همچنین ماده 7 آئین نامه مذکور و قوانین مرتبط با این امر ، چنانچه برای بانک مسلم و مسجل شود که شریک تسهیلات بانکی را بدون رعایت مقررات و ضوابط معاملاتی و بانکی اخذ نموده است و مورد مشمول یکی از بندهای احصاء شده در ماده یک آئین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه اجرایی باشد و همچنین امر مذکور به موجب حکم قطعی در محاکم دادگستری به اثبات رسیده باشد بانک حق و اختیار دارد به طور یک جانبه و به صرف اعلام به شریک ، قرارداد را فسخ و کل مطالبات خود ناشی از این قرارداد را اعم از اصل ، سود و کلیه خسارات وارده را از شریک و راهن مطالبه نماید. بدیهی است وصول مطالبات بانک ملازمه ای با فسخ قرارداد ندارد همچنین به منظور جلوگیری از انجام معامله و اعطاء تسهیلات جدید به متخلف ، بانک موظف است ضمن اعلام مشخصات شخص متخلف اعم از حقیقی و یا حقوقی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اسلامی ایران به مدت پنج سال از انعقاد قرارداد جدید با وی خودداری نماید و شریک و راهن هر گونه ادعا و اعتراض و ایرادی را در این خصوص از خود سلب و ساقط نمود ضمنا حق بیمه سالانه یکهزارم کل بدهی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد